Implementare Sistem Management Telecomunicații (ISMT)

Potrivit statisticilor 87% din facturile de telecomunicaţii a instituțiilor conţin servicii învechite,servicii plătite şi neutilizate,minute neconsumate. În pofida anumitor încercări de renegociere, statisticile naționale mai arată că doar 13 % dintre contractele instituțiilor au un standard de cost echilibrat.

În vederea alinierii instituțiilor bugetare la noile standarde de cost optim în relația cu operatorii naționali de telefonie, Centrul de Consultanță în Telecomunicații a demarat Proiectul Național Implementare Sistem Management Telecomunicatii (ISMT).

Solicitările privind programarea calendaristică a auditului serviciilor de telecomunicații, din cadrul Proiectului Național Implementare Sistem Management Telecomunicatii (ISMT) vor fi preluate în ordinea programării, și vor avea ca obiect, în cadrul unei întrevederi la sediul clientului, eficientizarea costurilor de telecomunicaţii prin eliminarea erorilor de facturare, managementul costurilor și negociere în relația cu operatorii naționali de telecomunicaţii, precum și consultanța în cazul achiziției de servicii și echipamente de telecomunicații.

Proiectul național Implementare Sistem Management Telecomunicatii (ISMT) demarat de Centrul de Consultanță în Telecomunicații, are ca scop optimizarea costurilor de telecomunicaţii,proces care poate genera reduceri de până la 30 % a facturilor telecom.